Odpowiedzi

2010-03-26T13:10:13+01:00
Miejscowosc,data
Zaproszenie

Mam zaszczyt zaprosic (kogo??) na podwieczorek z okazji pierwszego dnia wiosny.Podieczorek odbedzie się dnia 27.03.2010r. w (gdzie????).Przewidywany czas imprezy to 4 godziny.Odbeda sie liczne zabawy i konkursy.Serdecznie zapraszam.
Z powazaniem
Asia
3 2 3
2010-03-26T13:12:21+01:00
(data np.: 26-03-2010)
(gdzie? np.: Poznań)

Zapraszam (kogo?) na podwieczorek z okazji nadejścia wiosny, który odbędzie się dnia 10 kwietnia 2010 roku o godzinie 15:30 w moim domu na ulicy (twój adres)
Obowiązuje strój wiosenny (zielony, żółty, kolorowy).
Będziemy pili kawę i jedli pyszne herbatniki. Natępnie wyjdziemy na ogródek i będziemy grać w siatkówkę.
Przewidywane są też inne liczne atrakcje i konkursy. Miłe nagrody.
Przewidywalny czas imprezy to 3 i pół godziny.
Zapraszam
(twoje imie)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T13:13:01+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam moją koleżankę Agatę na podwieczorek. Odbędzie się on 26 marca o godz. 16:30 w moim domu przy ulicy (Tu wpisujesz swój adres.Pozdrawiam.
Ania
(Tu wpisz swoje imię)