Odpowiedzi

2010-03-26T13:23:06+01:00
Wiosna nadeszła ptaki zaczeły świergotać obudziły niedżwiedzia , który nielubi jak świeci słońce.
18 2 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T13:23:27+01:00
Nadeszła wiosna. Słońce zaświeciło aż poraziło mnie w oczy. Dawno tak nie było. Przyleciały ptaki.. Niedźwiedź się obudził z zimowego snu. Pięknie pachnie, kwiaty rozkwitają.. Wiosna nadeszła!!!
39 2 39
2010-03-26T13:24:06+01:00
Nareszcie Wiosna nadeszła.

Wiosna jest piękna poniewaz zakwita dużo Kwiatów,Ptaki przylatują do nas na wiosne i Niedzwiadki sie przebudzają.

Słońce mocno świeci i można wyjść na dwór pobawić sie z kolegami lub koleżankami,albo można iść na basen popływać.

Wychodzi sie na spacer w krótkim rękawku i w krótkich spodenkach,Ponieważ jest piękna pogoda,



mam nadzieje że pomogłam:**
43 4 43