Odpowiedzi

2010-03-26T13:50:43+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) 2Cs + Cl2----->2CsCl
b) 2Cs + 2H2O----->2CsOH + H2
c) Cs2O + H2O----->2CsOH
d) 2Cs + 2HCl----->2CsCl + H2
e) Cs2O + 2HCl----->2CsCl + H2O
f) CsOH + HCl----->CsCl + H2O
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T13:54:19+01:00
a:
2Cs + Cl2->2CsCl
b:
2Cs + 2H2O->2CsOH + H2
c:
Cs2O + H2O-->2CsOH
d:
2Cs + 2HCl-->2CsCl + H2
e:
Cs2O + 2HCl-->2CsCl + H2O
f:
CsOH + HCl-->CsCl + H2O
1 1 1
2010-03-26T13:58:28+01:00

a.2Cs + Cl2----->2CsCl
b.2Cs + 2H2O----->2CsOH + H2
c.Cs2O + H2O----->2CsOH
d. 2Cs + 2HCl----->2CsCl + H2
e.Cs2O + 2HCl----->2CsCl + H2O
f.CsOH + HCl----->CsCl + H2O