Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:59:45+01:00
Te kreski / to moduły?? Jeśli tak to:
/-4/+/-20/= 24
/-10/-/-6/=4
/-25/-/-4/=21
/2/x/-5/=10
/4/x/-9/=36
/-5/x/-12/=60
/-18/: /-3/=6

jaka liczbą mo że być x:
/x/=4
x=4 lub x=-4
/x/=/-7/
x= 7 lub x=-7
/x/=/1,5/
x=1,5 lub x = -1,5
/x/=0
x=0


Pomogłem? Podziękuj
1 5 1
2009-10-29T20:01:52+01:00
/-4/+/-20/=24
/-10/-/-6/=4
/-25/-/-4/=21
/2/x/-5/=10
/4/x/-9/=36
/-5/x/-12/=60
/-18/: /-3/=6

jaka liczbą mo że być x:
/x/=4
x=4 lub x=-4
/x/=/-7/
x= 7 lub x=-7
/x/=/1,5/
x=1,5 lub x = -1,5
/x/=0
x=0