Odpowiedzi

2010-03-26T13:55:30+01:00
Niski przyrost naturalny to napewno Rosja Ukraina Białoruś no i może jak chcesz to Polska a duży przyrost to np: Niemcy, Włochy. Starzejące się to Niemcy, Francja. Nie jestem pewien czy wszystko dobrze ale większość tak.
11 2 11
2010-03-26T13:55:32+01:00
Zad.1
a) polska ( ok. 1%)
b) niemcy

zad.2 np polska,francja,niemcy ,włochy
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T14:07:35+01:00
1. a) Portugalia , Hiszpania, Szwecja, Irlandia, Luksemburg, Norwegia, Finlandia, Turcja
b)Polska, Niemcy, Rosja, Czechy, Ukraina, Białoruś, Litwa, Łotwa, Estonia, Rumunia, Bułgaria, Węgry, Chorwacja, Słowenia

dane na 2006

2.Niemcy Polska Hiszpania Portugalia Włochy Ukraina
9 4 9