Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T14:22:33+01:00
Rośliny motylkowate czyli na przykład łubin, groch, bobik, wyka, soja, soczewica,ponieważ niee ma aż takich wymagań glevbowych ...
5 3 5
2010-03-26T14:24:32+01:00
Można wystawiać rośliny iglaste ponieważ one nie potrzebują dużo składników mineralnych oraz wody, wystarcza im niewielka ilość tych składników
3 2 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-26T15:05:15+01:00
Łubin, groch, bobik, wyka, soja, soczewica, bób, soja. Te rośliny nie potrzebują duużych wymogań.
4 4 4