Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-26T14:20:38+01:00
Po polsku to ci nie wytlumacze ale tak prosto do dysoocjacja polega na tym ze wszystko ma - a ostatni wodor musi miec +
Przykład

Masz CH3OH( jakby co to to jest metan) to robisz to tak:

CH3O(i do gory minus)+ H ( do gory plusik)
Pamietaj zawsze wszystko na minusie a wodor czyli H na plusie


http://123konkurs.pl/pl/partnersprogram/54277.html

Serdecznie polecam strone , mozna na niej wymieniac punkty za nagrody a punkty bardzo przyjemnie sie zbiera. Strona calkowicie darmowa! Polecam poniewaz ja juz wymieniłam na kosmetyki
1 1 1
2010-03-26T14:22:47+01:00
Dysocjacja jonowa jest to proces rozpadu elektrolitów na jony pod wpływem wody

aha jony dzielimy na KATIONY(jony o ładunku dodatnim)
i ANIONY (jony o ładunku ujemnym)
2010-03-26T14:23:29+01:00
Dysocjacja jonowa)elektrolityczna jest to rozpad czasteczki elektrolitu pod wplywem wody na jony dodatnie i jony ujemne. jony dodatnie to kationy jony ujemne to aniony kwasy pod wplywem wody dysocjuja na kationz wodorowe i aniony reszty kwasowej.