Odpowiedzi

2009-10-29T20:01:46+01:00
NP Pismo Klinowe (sumerowie)
Mur chiński (chińczycy)
system irygacyjny (sumerowie)
system dwunastkowy sumerowie
2009-10-29T20:02:07+01:00
Wynalezienie pisma .
wynalezienie koła .
początki astronomi i matematyki .
systemy irygacyjne .
wspaniałe budowle .
; ]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T20:02:39+01:00
Bliskiego Wschodu - hieroglify, bo dało to początek pismu
Dalekiego wschodu - systemy irygacyjne bo dało to początek liniom wodnym