Odpowiedzi

2010-03-26T14:32:05+01:00
Wiosna .

Wiosna przeplata trochę zimy, trochę lata
Wiosną jest wszystko kolorowe a zwłąszcza żółte i brązowe.

_____________________________________________________

kidyś musiałam na plakat wymyśleć . ; )
pozdrawiamm . ; dd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T14:40:43+01:00
Coraz cieplej, wokół zielono,
Dokładnie tak, jak sobie wymarzono.
Słońce świeci całymi dniami,
Przez co dobry humor jest razem z nami.
Flora z fauną kwitnie, do życia powraca,
Bierz rower, rolki. Teraz się opłaca.

wymyślony teraz, na poczekaniu
mam nadzieję, że może być ;)
1 1 1
2010-03-26T14:41:17+01:00
W podskokach tu przybyła
na szyje ręce zarzuciła.
Uśmiechneła sie zalotnie,
musneła policzek przelotnie
po czym uciekła tak szybko,
tak sprawnie,gibko
że dogonić jej nie mogłam.
Nadzieje miałam,że ja spotkałam
jednak poszukiwania spełzły na niczym.

Wszędzie słychać ptasie trele,
myślę wciąż o mym aniele.
Delikatność pączków małych
jest jej dziełem doskonałym.
Na błękitne niebo patrzę
i tak myślę,że coś znaczę
w tej codziennej egzystencji,
siedząc w sercu rezydencji