Odpowiedzi

2010-03-26T14:46:24+01:00
Hej Ela słyszałam że nie umiesz ortografii .Ucz się Elu ,ucz bo nauka to potęgi klucz jak ten klucz dostaniesz to wielkim będziesz kumasz to bierz się do roboty
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T14:47:55+01:00
Droga Izo. Pragnę przekonać, a zarazem uświadomić Ci, że nauka zasad ortograficznych i interpunkcji jest bardzo potrzebna. Dzięki tej wiedzy na lekcjach nie będziesz robić błędów, oraz z dyktand i sprawdzianów będziesz dostawała leprze oceny niż dotychczas. W dorosłym życiu to również się bardzo przydaje.
1 5 1
2010-03-26T14:49:22+01:00
Elu , naprawdę warto uczyć się orfografii. To wcale nie jest takie trudne.
A poza tym to przydaję się w nauce j.polskiego.
Ludzie , którzysą dobrzy z ortografii naśmiewają się z takich osób, którzy popełniają takie błędy.
Bardzo Cię proszę , abyś posłuchała moich rad.!
4 5 4