Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-08-07T10:52:57+02:00

Cukru (glukozy) mozemy pozbyć się z organizmu za pomocą leków oraz odpowiedniej, niskocukrowej diety opierajacej sie na dużej ilośc płynów, eliminowaniu cukru z pokarmów oraz ruchu, sport.

2 5 2
2010-08-07T11:31:56+02:00

Cukrów możemy się pozbyć przez stosowaie odpowiedniej diety i uprqawianie sportu

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-08-07T11:56:23+02:00

Cukru z organizmu można się pozbyć:

-pijąc dużo wody niegazowanej

-stosować odpowiednią dietę

-ćwiczenia fizyczne

1 1 1