Odpowiedzi

2010-03-26T15:02:01+01:00
Aparat
organizer czyli budziek itp.
wysyłanie wiadom
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T15:04:00+01:00
-rozmowy
-sms
-mms
-budzik
-stoper
-minutnik
-kalkulator
-aparat
-kamera
-inernet
-kalendarz
-radio
-odtwarzacz mp3
-gry
-dyktafon
-bluetooth
-podczerwień
2010-03-26T15:05:51+01:00
- podczerwien
- bluetooth
- MP3
- radio
- dyktafon
- zestaw glosnomowiacy
- kamera
- aparat
- pliki video
- MMS
- SMS
- wiadomosci graficzne
- tel moze byc dotykowy
- raporty doreczen
itd..