Odpowiedzi

2010-03-26T15:08:42+01:00
Synonim ; uczeń , podopieczny , wychowanek
antonim : gruby - chudy , mały-duży , wysoki-niski


4 3 4
2010-03-26T15:13:20+01:00
Synonimy :
kot - kotek, koteczek, kiciunia
dom - domek, domeczek, budynek
słońce - słoneczko, słonko, krąg słoneczny

antonimy :
twardy - miękki
drogo - tanio
głośno - cicho

homonimy :
ranny - zraniony
bal - przyjęcie
ranny - o poranku

archaizmy :
zaiste, jakoby, aniżeli
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T15:14:37+01:00
Synonimy :
Wiatr, wicher, wichura,

Antonimy :
duży – mały, wysoki – niski, bogaty – biedny,

Homonimy :
golf- gra, samochód, sweter

Archaizmy :
waćpan, jeno, cosik
4 3 4