W mieście, w którym mieszka Ewa odbywa się w tym roku wielki kiermasz przedświąteczny i konkurs na najwyższą palmę. Ewa bardzo chce postawić taką palmę w swoim pokoju. Tato przygotował w tym celu stojak o wysokości 0,74 m. Odległość czubka palmy od sufitu ma wynosić 0,4 m. Pokój Ewy ma 270 cm wysokości.Jak wysoką palmę powinni kupić?

3

Odpowiedzi

2010-03-26T15:08:20+01:00
270CM=2,7M
2,7M-0,4M-0,74M=1,56M
ODP.POWINNI KUPIC PALME O WYSOKOSCI 1,56M
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T15:09:11+01:00
270 cm = 2,7 m
2,7m - 0,74 - 0,4m =1,56 m

0dp. palma powinna mieć 1,56 m .
2010-03-26T15:09:41+01:00
270cm=2,70m
2,70-0,74-0,4=1,56
Powinni kupic palme dł. 1,56m