Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T15:17:07+01:00
Dane:
P=40kW=40000W
t=100s

Szukane:
W=?

Wzór:
W=P*t

Obliczenia:
W=40000W*100s=4000000J=4MJ
  • Użytkownik Zadane
2010-03-26T15:17:14+01:00
Dane:
P=40kW=40000W
t=100s
W=P*t
Szukane:
W=?
Rozwiazanie:
W=40000*100
W=4000000J
2010-03-26T15:24:20+01:00
P = moc
w = praca
t = czas

P=40kW = 40000W
t=100s
w=?

P=w/t ( moc równa się praca podzielić przez czas )
P=w/t /*t
P*t=W
40000W*100s=W
4000000J=W