Odpowiedzi

2010-03-26T15:19:37+01:00
1. Mój film to Koszmar z ulicy wiązów. Ten film jest horrorem nagranym przez Wesa Cravena. Ma klika części, które trzymają w napięciu. Bohaterzy filmu grają nie tylko w jednej części, ale w wielu!Pierwsza część powstała w 1987r. Główną postacią jest Obskurny i spalony Freddy Kruger. Morduje on w snach na ulicy wiązów, ale tylko nastolatków. To jest jego zemsta za podpalenie go za życia przez rodziców. Jeśli ktoś nie zostanie wybudzony to zginie, ale nie tylko w śnie ale i naprawdę. Już pare razy dało się go powstrzymać jednak ciągle wraca. W ostatniej części film ten połączony jest z filmem ,,Piątek trzynastego".
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T15:21:11+01:00
Przerwana Lekcja Muzyki.
Uchonorowny Oscarem dramat ze wspaniałą Angeliną Jolie w roli głównej. Akcja filmu rozgrywa się pod koniec lat sześćdziesiątych. Susanna (Winona Ryder) po próbie samobójczej zostaje umieszczona przez swoich rodziców w szpitalu psychiatrycznym. Rozpoznane zostaje u niej występowanie osobowości borderline. W szpitalu Susanna zaprzyjaźnia się z socjopatką Lisą. Na pozór normalna dziewczyna okazuje się tajemniczą i manipulującąinnymi. Obmyślają plan ucieczki. Jest to poruszający film o tragedii ludzi zamknietych w psychiatryku, oraz do czego może prowadzić nieleczone zaburzenia takie jak socjopatia.