1. Kto zwołał Sanhedryn?
2.Skąd pochodził Łazarz?
3.Przedkim postawiono pana Jezusa?
4.Skąd pochodził człwowiek,który poprosił ociało Jezusa?Jak miał na imię?
5.JAk nazywał sie najważniejszy kapłan?
6.Co oznaczają słowa Eli Eli Lema Sabachthani?
7.Ile otrzymał srebnikow Judasz?
8. Kto wydał pana Jezusa?
9.Jakie słowa wypowiedział słowa setnik oddając chwałę bogu?
10. Jakkie słowa skierował Pan Jezus do złoczyńcy,który wisiał obok niego?

2

Odpowiedzi

2010-03-26T15:49:23+01:00
3. Przed piłatem
4. Józef z Armatei
7. 40
8. Judasz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T16:25:02+01:00
1. Annasz albo Kajfasz (najwyżsi kapłani po rozmowie z Faryzeuszami)
2.Betania
3.PIŁAT
4. Józef z Arymatei
5.Kajfasz?
6. Boże mój, Boże mój, czemuś mnie opuścił
7. 30
8. Judasz
9. Istotnie, człowiek ten był sprawiedliwy
10.Zaprawdę, powiadam ci, jeszcze dziś będziesz ze mną w raju
1 5 1