Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T20:06:20+01:00
Mnie-rzeczowny
jej-przymiotny
nim-rzecowny
takiej-rzecowny
go-przysłowny
kim-rzecwony
niej-rzeczowny
taką-przymiotny
2 3 2
2009-10-29T20:06:21+01:00
Mnie-rzeczowny
jej-rzeczowny
nim-rzeczowny
takiej-przymiotny
go-rzeczowny
kim-rzeczowny
niej-rzeczowny
taką-przymiotny
1 1 1
2009-10-29T20:08:24+01:00
Rzeczowny
rzeczowny
rzeczowny
przymiotny

rzeczowny
rzeczowny
rzeczowny
przymiotny