Hej. To zadanie jest przede wszystkim dla osób które omawaiły fragment książki "Tomek w krainie Kangurów"( Jutro pójdę w świat str.221) ( chociaż może inni też wiedzą).
Trzeba odpowiedzieć na pytania:
1) Gdzie rozgrywa się akcja powieści
2)Podaj tym narracji
3)Co włożył Tomek do kieszeni spodni wybierając się postrzelać
4)Podaj trzy cechy charakteru Tomka
5) Jak zachował się Tomek w obliczu śmiertelnego niebezpieczeństwa?
6) Kto pomógł Tomkowi w pokonaniu Tygrysa.
Chcę odpowiedzi na 6 pytań kto pierwszy od razu daje naj i dla każdego 17 punktów ! ( Mogę dać jeszcze Ocenki i komentarze do profilu) ;) ;*

3

Odpowiedzi

2010-03-26T15:29:31+01:00
1) Akcja powiesci rozgrywa sie na statku
2 -
3 wzial puszke
4 ambitny ,bystry , odwazny
5 Bardzo dobrze uratowal pana smuge przed smiercia
6. bozman nowicki
2010-03-26T15:39:57+01:00
1. Akcja rozgrywa się w 1902r. - od czerwca do listopada. Miejsce akcji to Warszawa, zabór rosyjski, Australia - od Port August do Melbourne. Stany Nowa Południowa Walia oraz Wiktoria i Adelajda.

2. Narrator wszechwiedzący tzn. w trzeciej osobie.

3. Do kieszeni spodni włożył dwie garście naboi.

4. odważny , ciekawy życia i przygód , sprytny .

Tych dwóch nie mam sorr . xd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T15:44:00+01:00
1. Akcja rozgrywa się na "Aligatorze" (statek)
2. narracja chyba w 3 osobie
3. włożył naboje,
4. Odważny, ciekawy przygód, roztropny, przyjacielski,
5. W obliczu niebezpieczeństwa Tomek zachował zimną krew, wiedział że musi ratować siebie i Smugę, że wszystko zależny od niego i od jednego strzału.
6. W pokonaniu tygrysa Tomkowi pomógł pan Smuga.
1 5 1