Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T15:30:52+01:00
6a²√3:4=48√3/:√3
6a²:4=48/×4
6a²=192
a²=192:6
a²=32
a=√32
a=4√2cm
h=a√3:2=4√2√3:2=2√6= r okręgu

2πr=2π×2√6=4π√6cm ma ten okrąg
1 5 1
2010-03-26T15:45:14+01:00
P sześciokąta=48√3cm²
H trójkąta równoczocznego=-a√3÷2
48√3=6×a²√3÷4|÷6
h=r
8√3=a²√3÷4|×4
32√3=a²√3|÷√3
32=a²|√
a=√32
h=√32×√3÷2=√3×32÷2=√96÷2=√16×6÷2=4√6÷2=2√6
l=2πr
l=2π×2√6=4√6π
Odp:Okrąg ma długość 4√6π cm
1 5 1