Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T15:50:14+01:00
Ceczy państwa totalitarnego:
1.Dyktatura;
2.Zmuszanie społeczeństwa do aktywnego udziału w życiu politycznym państwa;
3.Stosowanie terroru;
4.Kult wodza;
5.Kontrola władzy nad obywatelami;
6.Działalność tylko parti rządzącej;
7.Brak prywatności;
8.Łamane prawa człowieka;
9.ekspansywność;
10.Szukanie wroga publicznego;
11.Rozbudowana policja polityczna;
12.Rozbudowany system donosicielstwa;
13.Rozbudowana propaganda;
14.Podporządkowanie środków masowego przekazu, oficjalej ideologi;
15.Obowiązuje zasada:
,,wszystko co nie jest zakazane jest obowiązkowe."

ściąga.pl
2010-03-26T15:51:49+01:00
Jest "wódz"
Wszystkie dziedziny ludzkiego życia są podporządkowane wodzowi
ślepe zapatrzenie i podziwianie wodza
zastraszenie
terror