Wypisz związki główne:
jarek zawsze wypływa daleko w morze.
mama wiele razy opowiadała mi tę baśń.
Jutro pójdziemy do opery.
Tata z mamą kupili nowy telewizor.
Krysia i Kuba jutro będą pisali poprawę klasówki.
Nie pozwalaj mu na późne powroty.

2

Odpowiedzi

2010-03-26T15:58:53+01:00
Nie wiem czy o to chodzi:
jarek wypływa.
mama opowiadała.
Jutro pójdziemy.
kupili telewizor.
będą pisali.
Nie pozwalaj.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T15:58:59+01:00
1. Jarek wypływa
2. Mama opowiadała
3. (my-podmiot domyślny)Pójdziemy .
4. Tata z mamą kupili.
5 Krysia i Kuba będą pisali
6.(Ty)nie pozwalaj.
3 3 3