Opowiadanie B. Prus "Wakacje"

http://univ.gda.pl/~literat/prusnow/0006.htm


Zadanie: Wyobraź sobie, że jesteś dziennikarzem. Przygotuj tekst relacji z pożaru we wsi dla dziennika telewizyjnego. W tym celu:
- odszukaj fragmenty, z których możesz zaczerpnąć informacje na temat pożaru,
- na ich podstawie opracuj tekst, nadając mu styl informacji telewizyjnej.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T20:31:53+01:00
To już druga taka tragedia w naszej okolicy w tym roku. Wczoraj wieczorem we wsi Barkowo w gminie Gołdap doszło do pożaru w którym zapalił się budynek gospodarczy i stodoła. Na szczęście nikt w nim nie ucierpiał. Ogień strawił jedynie dwa dachy, trochę siana i dojarkę.



Przyczyny pożaru budynku gospodarczego i połączonej z nim stodoły na chwile obecną nie są znane. Przypuszczalną przyczyną wybuchu pożaru mogło być podpalenie, jednak ostateczne rozstrzygnie to dochodzenie prowadzone przez policję.

6 2 6
2009-10-29T20:34:29+01:00
Oł je. xD Madzia ;D niestety ale nie wiem jak to zrobić :]
2009-10-29T21:31:43+01:00
To już druga taka tragedia w naszej okolicy w tym roku. Wczoraj wieczorem we wsi Barkowo w gminie Gołdap doszło do pożaru w którym zapalił się budynek gospodarczy
i stodoła. Na szczęście nikt w nim nie ucierpiał. Ogień strawił jedynie dwa dachy, trochę siana i dojarkę.



Przyczyny pożaru budynku gospodarczego i połączonej z nim stodoły na chwile obecną nie są znane. Przypuszczalną przyczyną wybuchu pożaru mogło być podpalenie, jednak ostateczne rozstrzygnie to dochodzenie prowadzone przez policję.
4 3 4