Odpowiedzi

2010-03-26T16:56:50+01:00
Zdanie ,, Decyzja oswojenia niesie w sobie ryzyko łez '' oznacza to, iż przyzwyczajając się do jakiegoś przedmiotu , zwierzęcia czy osoby, możemy ogromnie cierpieć gdy nam tego lub tej osoby zabraknie lub zrani nas w jakikolwiek sposób.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T17:04:15+01:00
Przyjaźń to nie tylko szczęście ale również smutki,upadki.Piękne jest to,że istnieją przyjaźnie na całe życie i my ludzie wiemy,że każdy gdzieś w głębi serca na taką liczy.Należy oswajać się z ludźmi,trzeba poznawać ich wady i zalety.Wiadomo,że wymaga to dużo czasu i poświęcenia.Sądzę,że należy tworzyć więzi.Myślę,żę ludzie na świecie chcą posiadać bliską osobę-przyjaciela.Wtedy ufają jej,darzą ją uczuciem,spędzają z nim wiele chwil.Jednym słowem taka osoba staje się ważna.Wiemy jednak,że należy w tej przyjaźni brać pod uwagę też to że nagle przyjaciel nasz opuszcza lub robi nam przykrość.Jesteśmy wtedy smutni,rozczarowani i musimy rozstać się z nim.W duchu potwierdzamy sobie wtedy co prawda,że rzadko zdarzają się przyjaźnie na całe życie i,że to nie jest ta właściwa.Wtedy właśnie zdajemy sobie sprawę,że łzy to nie tylko smutek,łzy to także łzy radości i szczęścia.Dlatego nie powinniśmy być rozczarowani kiedy ta osoba nie spełni naszych oczekiwań.Żal i łzy po jej stracie nie powinny nas dosięgnąć.Moim zdaniem dalej trzeba szukać przyjaciela bo nie ma na świecie nic piękniejszego od posiadania bratniej duszy.:)
1 5 1