Odpowiedzi

2010-03-26T16:32:31+01:00
Czwartek- ostatnia wieczerza- jesli ma byc prosto moze to byc np chleb i wino
piątek - pan jezus w grobie- moze to byc po prostu grób
sobota- zmartwychwstanie - mozesz narysowac grób otwarty:)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T16:40:23+01:00
Wielki Czwartek - kielich i hostia, stół, wino, chleb
Wielki Piątek - krzyż
Wigilia Paschalna- świece z ogniem, wode, pusty grób
4 3 4