Odpowiedzi

2010-03-26T16:53:24+01:00
A
Kościół św. Alfonsa Liguori
Kościół św. Andrzeja w Rzymie
Most św. Anioła
B
Bazylika św. Bartłomieja na Wyspie Tyberyjskiej
Brama Srebrników
C
Campo de' Fiori
Corso
G
Kościół św. Grzegorza Wielkiego w Rzymie
H
Kościół św. Hieronima della Carità w Rzymie
K
Kościół San Carlo alle Quattro Fontane
Kościół Il Gesù w Rzymie
Kościół Najświętszego Imienia Maryi w Rzymie
Kościół San Salvatore in Onda
K cd.
Kościół św. Jerzego na Velabrum
M
Mauzoleum Konstancji
Mojżesz (rzeźba)
Most Fabrycjusza
O
Obeliski w Rzymie
Ogrody Borghese
P
Palazzo Chigi-Odescalchi
Pałac Kwirynalski
Pałac Laterański
Piazza del Popolo
Plac Navona
Plac Świętego Piotra
R
Muzeum Narodowe w Rzymie
S
Sancta sanctorum
Kościół Santa Maria del Popolo
Sant'Ivo alla Sapienza
Scala Sancta
Schody Hiszpańskie
Solarium Augusti
Szpital św. Jakuba w Rzymie
T
Teatr Pompejusza
Teatro Argentina
U
Usta Prawdy
V
Villa Borghese
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T16:56:20+01:00
* Kościół św. Alfonsa Liguori
* Kościół św. Andrzeja w Rzymie
* Most św. Anioł
* Bazylika św. Bartłomieja na Wyspie Tyberyjskiej
* Brama Srebrników
* Campo de' Fiori
* Corso
* Kościół św. Grzegorza Wielkiego w Rzymie
* Kościół św. Hieronima della Carità w Rzymie
* Kościół San Carlo alle Quattro Fontane
* Kościół Il Gesù w Rzymie
* Kościół Najświętszego Imienia Maryi w Rzymie
* Kościół San Salvatore in Onda
* Kościół św. Jerzego na Velabrum
* Mauzoleum Konstancji
* Mojżesz (rzeźba)
* Most Fabrycjusza
* Obeliski w Rzymie
* Ogrody Borghese
* Palazzo Chigi-Odescalchi
* Pałac Kwirynalski
* Pałac Laterański
* Piazza del Popolo
* Plac Navona
* Plac Świętego Piotra
* Muzeum Narodowe w Rzymie
* Sancta sanctorum
* Kościół Santa Maria del Popolo
* Sant'Ivo alla Sapienza
* Scala Sancta
* Schody Hiszpańskie
* Solarium Augusti
* Szpital św. Jakuba w Rzymie
* Teatr Pompejusza
* Teatro Argentina
* Usta Prawdy
* Villa Borghese