Mam dla was zadanie. Oto jego treść:

Zamień :

a)na metry kwadratowe: 15a 4ha 12ha 3,5a 1,3ha
b) na ary: 200m kwadratowych 300m kwadratowych 450m kwadratowych 5000m kwadratowych 5500m kwadratowych
c) na hektary: 70000m kwadratowych 100000m kwadratowych 5000m kwadratowych 250a

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T17:03:09+01:00
A)na metry kwadratowe:
15a = 1500m²
4ha = 40000m²
12ha = 120000m²
3,5a = 350m²
1,3ha = 13000m²

b) na ary:
200m kwadratowych = 2a
300m kwadratowych = 3a
450m kwadratowych = 4,5a
5000m kwadratowych = 50a
5500m kwadratowych= 55a

c) na hektary:
70000m kwadratowych = 7ha
100000m kwadratowych = 10ha
5000m kwadratowych = 0,5ha
250a = 2,5ha
2010-03-26T17:07:39+01:00
A)15a-1500m2
4ha-40000m2
12ha-120000m2
3,5 a-350m2
1,3ha-13000m2

b)200m2-2a
300m2-3a
450m2-4,5a
5000m2-50a
5500m2-55a

c)70000m2-7ha
100000m2-10ha
500m2-0,5ha
250a-2,5ha

Mam nadzieję, że pomogłam :*
2010-03-26T17:17:26+01:00
A) 15a = 1500m2
4ha = 40000m2
12ha=120000m2
3,5ha=35000m2
1,3ha = 13000m2
b)200m2 = 2a
300m2 = 3a
450m2=4,5a
5000m2=50a
5500m2=55a
c) 70000m2=7ha
100000m2=10ha
5000m=0,5ha
250a=2,5ha