Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T11:42:54+01:00
Tu masz stronke z palacem w 3D
licze na naj

http://sketchup.google.com/3dwarehouse/details?mid=a8aa3290e36aee2176b2fc5ff9fc2289
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T12:00:52+01:00
Http://polskiemiasta3d.pl/index.php?akcja=inwestycje2
musisz tylko pobrać wtyczkę google earth
2010-03-27T12:08:05+01:00
Proszę bardzo: http://sketchup.google.com/3dwarehouse/details?mid=aaba98a769610fc459770a12e14d3af4