Odpowiedzi

2010-03-26T17:16:06+01:00
Objętość 10x12x13 =1560 cm sześciennych
ale powierzchni nie wiem za bardzo objętości tez nie jestem pewna ale raczej tak będzie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T17:19:15+01:00
Cm - centymetry
cm2 - centymentry kwadratowe
cm3 - centymetry szescienne
Powieszchnia:
2x Pole podstawy + pole powieszchi bocznej
Pole Podstawy:
10cm*12cm/2=60cm2
Pole podstawy pocznej:
Sciana pierwsza:
10cm*10cm=100cm2
Sciana druga:
12cm*10cm=120cm2
Sciana trzecia
13cm*10cm=130cm2
WIec pole to:
2*60cm2+100cm2+120cm2+130cm2=470cm2
Objetosc:
Pole podstawy * wysokosc
Pole podstawy: 60cm2
Wysokosc 10cm
Wiec objetosc to:
60cm2*10cm = 600cm3