Coming out your mouth with your blah blah blah.
Just zip your lips like a padlock and meet me at the back with the jack and the jukebox.
I dont really care where you live at just turn around boy and let me hit that.
dont be a little bitch with your chit chat just show me where your dicks at.
music starts
listen hot stuff
im in love
with this song
so just hush baby shut up
heard enough
stop stop stop talking that
blah blah blah think youl be getting this nah nah nah
not in the back of my car car car
if you keep talking that blah blah blah blah blah.
Boy come on now ' ' '
Come put a little love it my glove bag
i wanna dance with no pants on

come meet me in the back with the jack and the jukebox
so cut to the chase kid cuz i no you dont care what my middle name is
I wanna be naked but your wasted
musics up listen hot stuff
im in love
with this song
so just hush
babay shut up
heard enough
*stop talk talk talking that
blah blah blah
think youl be gettin this
nah nah nah
not in the back of my car car car
if yu keep talking that blah blah blah blah blah
your always talking that shit
but never laying the
yeah
i dont care who you are
in this bar it only matters who i is



Prosze o przetłumaczenie na polski.;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T17:25:20+01:00
Przychodząc twoje usta z twoim blah blah blah
Zapnij twoje wargi jak zamyka na kłódkę
I spotkaj mnie w tylnym z lewarkiem i szafą grającą
Ja dont naprawdę troszczy się, gdzie żyjesz w
Tylko odwróć chłopca i pozwól mi uderzyć że
Nie bądź małą suką z twoją pogawędką noty
Tylko pokaż mnie, gdzie twój członek w

Muzyka w górze
Posłuchaj gorącą rzecz
Jestem w miłości
Z tym
piosenka
Tak tylko ucisz
Dziecko zamknęło się
Usłyszał wystarczająco

Zatrzymaj dziękuję - dziękuję - rozmawiający że
Blah Blah blah
Myślisz będzie dostawał to?
Nah Nah nah
Nie w tylnym mojego
Ca - - ar
Jeżeli omawiasz to dalej
Blah blah blah Blah blah

Chłopiec postąp dostać twoje skały
Przyjdź położony małą miłość w moim pudełku rękawiczki
Taniec Wanna z żadnymi brakami tchu dalej?
(Holler)
Spotkaj mnie w tylnym z lewarkiem i szafą grającą
Tak uciąć do dziecka pogoni
' Spowoduj wiem, że nie troszczysz się czym moje średnie imię jest
Ja wanna bądź nagi
I twój minął

Muzyka w górze
Posłuchaj gorącą rzecz
Jestem w miłości
Z tę piosenką
Tak tylko ucisz
Dziecko zamknęło się
Usłyszał wystarczająco

Zatrzymaj dziękuję - dziękuję - rozmawiający że
Blah Blah blah
Myślisz będzie dostawał to?
Nah Nah nah
Nie w tylnym mojego
Ca - - ar
Jeżeli omawiasz to dalej
Blah blah blah Blah blah

Ty być delayin'
Nie będziesz sayin' jakiś shizz
Mówisz playin i'm
Nie jestem nigdy layin' suka (członkiem?)
Sayin ' "blah, blah blah"
Spowoduj nie troszczę się kim jesteś
W tym barze
To tylko ma znaczenie, kto ja jest

Zatrzymaj dziękuję - dziękuję - rozmawiający że
Blah Blah blah
Myślisz będzie dostawał to
Nah Nah nah
Nie w tylnym mojego
Ca - - ar
Jeżeli omawiasz to dalej
Blah blah blah Blah blah

Blah Blah blah
Myślisz będzie dostawał to
Nah Nah nah
Nie w tylnym mojego
Ca - - ar
Jeżeli omawiasz to dalej
Blah blah blah Blah blah

Och

Blah Blah Blah
Zatrzymaj talkin
Zatrzymaj dziękuję - dziękuję - talkin że
  • Użytkownik Zadane
2010-03-26T17:27:28+01:00
Wychodząc usta z bla bla bla.
Zip tylko usta jak na kłódkę i spotkać mnie z powrotem do gniazda i szafa grająca.
I dont really care, gdzie mieszkasz tylko obrócić się na chłopca i pozwól mi, że hit.
dont być trochę suka z chit chat tylko pokaż mi, gdzie się w Dicks.
muzyka zaczyna
słuchać hot stuff
im w miłości
z tej piosenki
tak tylko cicho zamknij się baby
słyszałem dość
STOP przestać mówić, że
bla bla bla myśleć youl być coraz to nah nah nah
nie w tył mojego samochodu samochodu samochodu
Jeśli wciąż mówią, że bla bla bla bla bla.
Chłopiec przyszedł na teraz ""
Come umieścić trochę miłości to mój worek rękawice
I Wanna Dance bez spodnie

się ze mną spotkać w plecy z gniazda i szafa grająca
więc cut to the chase dzieciak Bo nie można nie obchodzi co jest moje drugie imię
Chcę być nagi ale zmarnowany
muzyka do słuchania hot stuff
im w miłości
z tej piosenki
tak tylko cisza
babay zamknięty
słyszałem dość
* Talk Talk przestać mówić, że
bla bla bla
myślę youl być gettin tym
nah nah nah
nie w tył mojego samochodu samochodu samochodu
jeśli yu wciąż mówią, że bla bla bla bla bla
się zawsze mówi, że gówno
ale nigdy r.
yeah
I dont care, kim jesteś
w tej kwestii to tylko bar i który jest
2010-03-26T17:31:26+01:00
Wychodząc usta z bla bla bla.
Zip tylko usta jak na kłódkę i spotkać mnie z powrotem do gniazda i szafa grająca.
I dont really care, gdzie mieszkasz tylko obrócić się na chłopca i pozwól mi, że hit.
dont być trochę suka z chit chat tylko pokaż mi, gdzie się w Dicks.
muzyka zaczyna
słuchać hot stuff
im w miłości
z tej piosenki
tak tylko cicho zamknij się baby
słyszałem dość
STOP przestać mówić, że
bla bla bla myśleć youl być coraz to nah nah nah
nie w tył mojego samochodu samochodu samochodu
Jeśli wciąż mówią, że bla bla bla bla bla.
Chłopiec przyszedł na teraz ""
Come umieścić trochę miłości to mój worek rękawice
I Wanna Dance bez spodnie

się ze mną spotkać w plecy z gniazda i szafa grająca
więc cut to the chase dzieciak Bo nie można nie obchodzi co jest moje drugie imię
Chcę być nagi ale zmarnowany
muzyka do słuchania hot stuff
im w miłości
z tej piosenki
tak tylko cisza
babay zamknięty
słyszałem dość
* Talk Talk przestać mówić, że
bla bla bla
myślę youl być gettin tym
nah nah nah
nie w tył mojego samochodu samochodu samochodu
jeśli yu wciąż mówią, że bla bla bla bla bla
się zawsze mówi, że gówno
ale nigdy r.
yeah
I dont care, kim jesteś
w tej kwestii to tylko bar i który jest

Miłego dnia życzę ;)