Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T17:38:48+01:00
Załączniki
zaraz dodam następne:)


zad3
a) 7m3 = 7 000 000 cm3
b) 12 dm3 = 0,012m3
c) 86 cm3 = 0,086 dm3
d) 6 l = 6000 cm3
e) 0,3m3 = 300 l
f) 0,03 l = 30 000mm3

zad4
1000l - suma śmietany
250cm³ - objętość jednego zbiornika
1l=1000cm³
1000x1000=1000000cm³
1.000.000cm³:250cm³ = 4000kartonów
1 5 1
2010-03-26T17:54:51+01:00
Zad1.
sin30⁰=½
½=a/10
2a=10
a=5
cos30⁰=√3/2
√3/2=H/10
2H=10√3
H=5√3
Pc=a²√3/2+3aH
Pc=25√3/2+3×5×5√3
Pc=12,5√3/2+75√3=87,5√3

Zad2.
3a=18
a=6
D=a√3
D=6√3

Zad3.
a)7 000 000 cm³
b)0,012m³
c)0,086 dm³
d)6000 cm³
e)300 l
f)30 000mm³