Odpowiedzi

2010-03-26T17:31:51+01:00
Pole podstawy = 6 × 8 = 48dm²
Pole boczne = 7 × 5 = 35dm²
Ppc = 35 × 4 + 48 × 2 = 166dm²

V = 6 × 8 = 48dm²
48dm² × 7dm = 336dm³

Proszę o naj =]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T17:36:36+01:00
V=Pp*H Pc=Pp+Pb
Pp=6*8/2=24[dm kwadratowe]
H=7dm
Pb=4*5*7=140[dm kwadratowe]
V=24[dm kwadratowe]*7[dm]=168[dm szesciennych]
Pc=24[dm kwadratowe]+140[dm kwadratowe]=164dm kwadratowe
Moje na 110% jest dobrze