Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T22:40:41+01:00
694,4dm3NH3 : 22,4 =31 moli
1 mol amoniaku = 17g

1 cm3 -0,9g
x cm3 - 1527g ( bo 1000g wody, i 527g NH3)

x=1696 cm3

31moli Nh3 --1696 cm3
x moli - 1000

x=18,27 mol
2010-03-26T23:25:00+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
22,4dm3 NH3---------1mol
694,4dm3 NH3--------xmoli
x=31moli

1mol NH3-----17g
31moli NH3-----xg
x=527g NH3

m=1000g wody + 527g NH3 = 1527g
v=m/d
v=1527g/0,9g/cm3
v=1696,7cm3

31moli NH3-------1696,7 cm3
xmoli NH3--------1000cm3
x=18,3mola
x=18,3mol/dm3
2 5 2