Jak uruchamiam dodawanie i usuwanie programów//Zmień lub usuń programy to nie ma żadnych plików Pomózcie

Wytłumaczcie mi jak to naprawić .
Pisze czekaj trwa zapełnianie listy ..... Tak czekam 2 godziny
i nic. Mam mało zainstalowanych plików.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T18:17:05+01:00
NAJLEPIEJ oddaj komputer na serwis, będzie to najlepsze rozwiązanie;)
2010-03-26T18:40:06+01:00
Najlepiej zresetuj kompa i spróbuj od nowa to zrobić:):)


myśle że pomogłam:):)