Najwyszczy szczyt swiata mont everest ma wysokość 8848m nad poziomem morza,a rów mariański na głębokosc 1100m nad poziomem morza.Jaka jest róznica pomiedzy najwyzszym ,a najnizszym punktem na ziemi?NAPISZ SWOJE OBLICZENIE.
PLES PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEĆ PILNIE POTRZEBNE.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T18:15:15+01:00
'a rów mariański na głębokosc 1100m POD poziomem morza' xD i do '1100m' chyba jeszcze zero ;)

11000 + 8848 = 19848m = 19,848km
4 4 4
2010-03-26T18:16:07+01:00
Rów Mariański ma głebokość 11000 m pod poziomem morza .
8846 + 11000 = 19846 m różnicy
1 4 1