Odpowiedzi

2010-03-26T18:18:23+01:00
Ukształtowanie terenu
wielkość i rozmieszczenie
oświetlenie ziemi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T18:24:51+01:00
Afryka- Prąd mozambicki, prąd gwinejski
Europa- prąd północno atlantycki prąd norweski
Azja- Równikowy prąd wsteczny, prąd Kuro-siwo
Australia- prąd wschodnioaustralijski, prąd zachodnioaustralijski,
Ameryka płn- prąd północnopacyficzny, prąd kalifornijski
Ameryka płd- prąd peruwiański, prąd brazylijski
Antarktyda-dryf wiatrów zachodnich, prąd Weddella