Mam napisać sprawozdanie ze wczorajszego dnia. Więc najistotniejsze fakty to:
-wstałem o 7:00, zjadłem śniadanie itd.
-poszedłem do szkoły
-poszedłem na lekcję fortepianu
-wróciłem do domu i zrobiłem zadania
-grałem na komputerze i bawiłem się z siostrą.
-zjadłem obiadokolację, umyłem się i poszedłem spać.

Z góry dziękuję.
Daje naj

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T18:27:47+01:00
Wczorajszego dnia dokładnie o godzinie 7.00 obudziłem się. po czym od razu pobieglem sie ubrac i zjesc.Następnie umyłem zeby moja ulubioną szczoteczka :):). Po tych wszystkich czynnościach wkoncu wybralem sie na lekcje fortepianu.Uwielbiam na nie chodzic... Po powrocie do domu odrobilem zadane zadania. Niestety, nastepnie musiałem pilnować mojej siostrzyczki. jednak udało mi sie pograć trochę na komputerze gdzy ona sie bawiłe lalkami. Po tym wyczerpującym dniu zjadłem obiadokolacje. Potem sie umyłem.... i w koncu poszedłem spac ...
35 3 35
2010-03-26T19:03:32+01:00
Wczoraj wstałem o godzinie 7.00. Umyłem zęby, zjadłem śniadanie, i szybko pobiegłem do szkoły. Po lekcjach miałem lekcje fortepianu. Wróciłem do domu i zrobiłem lekcje.
Gdy skończyłem robić lekcje postanowiłem pograć na komputerze i pobawić się z siostrą. Tuż po zabawie zjadłem obiadokolacje, umyłem się i poszedłem spać.



Mam nadzieje że pomogłam ;D
23 4 23
2010-03-26T19:29:20+01:00
Wczoraj wstałem dokładnie 0 7.00 i poszedłem umyć zęby. Następnie zjadłem śniadanie zrobione przez moją mamę i poszedłem do szkoły. W szkole byłem 7 godzin lekcyjnych w tym na lekcji fortepianu. Po szkole wróciłem do domu i odrobiłem wszystkie zadania domowe. Później mama pozwoliła mi pograć na komputerze. Za 2 godziny mama kazała zająć mi się (pobawić się) z młodszą siostrą. Następnie zjadłem obiadokolację i umyłem się. O godzinie 22.00 poszedłem spać.

Mam nadzieję, że pomogłam ;]
34 4 34