Odpowiedzi

2010-03-26T18:29:00+01:00
Ponieważ owoc przez dłuższy czas jest obmywany przez desz ale równiez krople deszzcu mają duża siłe <szybko spadają >
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T18:31:49+01:00
Długotrwały deszcz sprawia że czereśnia wchłania więcej wody i przekazuje ją w owoce , zbyt duża ilośc wody powoduje napęcznienie czereśni , a delikatna skórka pęka , ponieważ nie jest bardzo rozciągliwa :) Proste :) Proszę o najlepszą notę :)))
3 3 3