Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T18:34:42+01:00

Microsoft Word
Abi Word
Notatnik Excel
Word Star
WordPerfect
Ami Pro
Word Pro
Word Art
Dec Write
Textor
Protext
Scientific Word
Professional Write Plus
Letter Perfect
Multimate
Lotus Write
Just Write
Accent Professional
Nota Bene
The Universal Word
XyWrite dla Windows
23 4 23
2010-03-26T18:36:38+01:00
Najbardziej znane edytory tekstu:

- Notatnik (standardowo Windows)
- TextEdit (Mac OS X)
- SimpleText (Mac OS)
- Aurora
- MS Word (Office)
- AbiWord
- Notepad
- Angel Writer
- Writer (OpenOffice)
- Pages (Apple)
- TextPad
- EditPad Lite

To takie najbardziej znane.
12 4 12
to 1 i 2 to naserio bardzo fajne