Rezerwacja
Napisz prośbe o rezerwację pokoju dwuosobowego na pierwszym piętrze z łazienką , telewizorem i telefonem w terminie od 15.05.2010 do 22.05.2010 roku dla dwóch osób.
Napisz , że chcialabyś równiez w czasie swojego pobytu sniadanie do pokoju i dwa razy basen.
Poproś o zorganizowanie wycieczki jedniodniowej do Zakopanego i ogniska

2

Odpowiedzi

2010-03-26T18:39:46+01:00
Chciałabym zarezerwować w Państwa Hotelu pokój dwuosobowy na pierwszym piętrze z łazienką, telewizorem i telefonem w terminie od 15.05.2010 do 22.05.2010 roku dla dwóch osób, a także w czasie mojego pobytu chcę śniadanie do pokoju i dwa razy basen. Również prosiłabym o zorganizowanie wycieczki jednodniowej do Zakopanego i ogniska.

Proszę o kontakt pod numerem telefonu: 0022553366


Ich möchte in dem Staat des Hotels ein Doppelzimmer auf der erst Etage mit dem Badezimmer reservieren, ein Fernseher und Telefon in der Fristen von 15.05.2010 in 22.05.2010 des Jahrs für zwei Personen, und ich auch will in der Zeit meinen Aufenthalt ein Frühstück in das Zimmer und zwei Male Becken. Ich auch bäte über Organisieren einen eintägigen Ausflug in Eingescharrt eines und Herds.

Ich bitte über dem Kontakt unter der Rufnummer: 0022553366
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T18:42:11+01:00
Witam, chciała bym zarezerwować pokój dla dwóch osób. Pokój miałby się znajdować na piewrwszym piętrze. Chciałabym, żeby w pokoju był telefon, telewizor i łazienka w pokoju.Rezerwacja była by od 15.05.2010 do 22.05.2010 roku. chcialabym równiez w czasie swojego pobytu, aby sniadanie przyniesiono do pokoju. Chciałabym też 2 razy skorzystać z basenu, oraz prosiłabym o zorganizowanie wycieczki jednodniowej do zakopanego. Ostatnią moją prośbą było by zorganizowanie ogniska.



Hallo, ich wollte ein Zimmer für zwei Personen reservieren. Zimmer würde piewrwszym Etage werden. Ich wünsche dem Zimmer war ein Telefon, TV und Bad in pokoju.Rezerwacja war, dass von 15.05.2010 bis 22.05.2010 Jahr. Ich möchte auch während Ihres Aufenthalts das Frühstück auf Ihr Zimmer gebracht, wie. Ich möchte es 2 mal in das Schwimmbad benutzen, und ich frage für einen eintägigen Ausflug nach Zakopane. Mein letzter Wunsch war es, ein Lagerfeuer zu veranstalten.
6 3 6