Odpowiedzi

2010-03-26T18:46:15+01:00
2:½-2⁰+√0,25+(½)²=10
10:2=5

nie wiem czy wystarczy ale jakby co to napisz, żebym wykonałjeszcze obliczenia
5 1 5
2010-03-26T18:49:37+01:00
2:1/2-2 do 0+pierwiastek 0,25+(1/2) do 2=
2*2/1-1+0,5+1/4=
4-1+0,75=3,75
3.75:2=1,875
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T18:50:55+01:00
2:½-2⁰+√0,25+(½)²
= 4-1+½+¼
= 3+¾ =3¾

A teraz dzielimy przez 2

= 3¾ × ½ = 1,875

Koniec ;)
5 3 5