Skreśl błędne informacje dotyczące Tatr Zachodnich:
Tatry Zachodnie zbudowane są głównie ze skał granitowych / wapiennych.
Występuje tutaj krajobraz krasowy / wysoko górski po lodowcowy, który tworzą m.in. doliny U-kształtne i cyrki lodowcowe / jaskinie i wywierzyska. W tej części Tatr występuje też duża / mała liczba jezior.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T18:52:08+01:00
Tatry Zachodnie zbudowane są głównie ze skał wapiennych.
Występuje tutaj krajobraz wysokogórski polodowcowy, który tworzą m.in. doliny U-kształtne jaskinie i wywierzyska. W tej części Tatr występuje też mała liczba jezior.
2010-03-26T18:52:58+01:00
Poprawne:
wapiennych
wysoko górski polodowcowy
jaskinie i wywierzyska
mała

; ))

niedawno miałam to na sprawdzianie ^^
2010-03-26T18:56:56+01:00
Skreśl błędne informacje dotyczące Tatr Zachodnich:
Tatry Zachodnie zbudowane są głównie ze skał wapiennych.
Występuje tutaj krajobraz wysoko górski polodowcowy,który tworzą m.in. doliny jaskinie i wywierzyska. W tej części Tatr występuje też mała liczba jezior.