Odpowiedzi

2010-03-26T18:51:52+01:00
Wynik to 696
bo w skali odejmujesz zera po przez co zamieniasz pozostałe liczby na dm
2010-03-26T18:52:42+01:00
Zad 2.

promień = 696 dm

średnica = 2 * 696 dm = 1392 dm


Troszkę podchwytliwe zadanko, ale trzeba przeczytać parę razy treść zadania :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:16:05+01:00
X(x-2)-(1-x)²=x
x²-2x-1+x²=x
2x²-2x-1=x


zad. 2
średnica=1392 dm