Negocjowanie.
Dzielisz mieszkanie w Londynie z osobą z innego kraju. Chcecie zacząć uprawiać jakiś sport. On/a proponuje Ci siłownie, ale ty wolisz coś innego.
• Odrzuć jego/jej propozycję, uzasadniając.
• Zaproponuj uprawianie innego sportu
• W związku z jego/jej wahaniem, podaj argumenty przemawiające za twoją propozycją.
( rozmowę rozpoczyna egzaminujący)

Prosiłabym o wersję polską i angielską.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:07:45+01:00
I don't prefer gym because it's too tring and are followed by sores.
Hmmm...We can go on a swimming poool because it isn't to hard and we can burn calories and make muscle.What do you think about that?

Nie lubie/nie preferuje siłowni,ponieważ jest zbyt męczoca i są po niej zakwasy.Hmmm...Możemy iść na basen,ponieważ nie jest to zbyt męczące,a możemy spalić kalorie i wyrobić mięśnie.Co o tym myślisz?


sama pisałam,mam nadzieję,że wporządku.Daj znać jaką dostłeś/łaś ocenę.W razie coś,pomogę (: Pozdrawiam
2010-03-26T19:09:27+01:00
Hi, I have a great idea. Maybe we would go to the pool instead of the gym, because I saw the cool girls, one of your type. She had black hair and was similar to Naomi Cambel this famous model.

Po polsku Cześć mam super pomysł. Może poszlibyśmy na basen zamiast na siłownie, bo widziałem fajne dziewczyny, jedną w twoim typie. Miała czarne włosy i była podobna do Naomi Cambel tej słynnej modelki .