Czy może ktoś się orientuje skąd wziąć samochody do slajdów. Bo musze zrobić taką prezentację, ale właśnie potrzebne mi są samochody, bo chciałam zrobic zamiast ich prostokąty no ale nie za bardzo to wygląda :/ A widziałam, że taki jeden chłopak ze szkoły właśnie zrobił takie coś co ja mam zamiar czyli skrzyżowania i on miał takie samochody :\ Skad je wziąć?

3

Odpowiedzi

2010-03-26T19:06:55+01:00
Google<----------grafika<----wpisz samochody
2010-03-26T19:09:02+01:00
Http://www.wychowaniekomunikacyjne.pl/quizy/quiz1.php
http://test.4free.pl/test/448913/47728
http://www.gim2kolbuszowa.pl/testy/a1.htm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:11:32+01:00
Jeśli chcesz samochody na skrzyżowaniach, najlepiej wpisz w google.pl: Testy na prawo jazdy/motorower. Wyskoczą Ci stronki z tymi skrzyżowaniami (w którymś pytaniu na pewno będzie). Potem robisz print screen'a. Następnie wchodzisz w program do edycji i wklejasz. Wycinasz skrzyżowanie, zapisujesz plik i masz w pliku, albo możesz skopiować to zaznaczone skrzyżowanie i wkleić je do programu z prezentacją.