Potrzebne mi są urządzenia(części) komputerowe np . procesor, przeglądarka internetowa, płyta CD i takie inne i ich wyjasnienie w kilku słowach . ok 200 na dzis wieczorem . Daje naj za najwięcej . i za sensowne wyjaśnienia .

2

Odpowiedzi

2010-03-26T19:10:15+01:00
Jest ejszcze disc antywirus
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:10:19+01:00
Ja maiałam takie nie wiem czy o takie chodzi:

Procesor-podstawowy element komputera, w którym przetwarzane są wszystkie operacje logiczne i arytmetyczne

Koprocesor-dodatkowy procesor ułatwaiający dokonywanie skomplikowanych obliczeń

przeglądarka internetowa- możesz w nij wyszukiwać infromacje naukowe i nie tylko

płyta CD- możesz zGRAĆ NA NIĄ MUZYKĘ itp. i również możesz z niej odtwarzać rzeczy na której na niej zamieszczono