Odpowiedzi

2010-03-26T19:15:08+01:00
Odp. w załączniku xD

pozdro
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:16:35+01:00
Warszawa,26.03.2010 r.
Szanowny prezesie!
Na wstępie mojego listu chciałabym powiedzieć, że bardzo lubię bajki dla dzieci, które lecą w telewizji i inne programy związane z dziećmi.
Bardzo dużo jest kanałów telewizyjnych dla dzieci. Uważam jednak, że nie które nie powinni puszczać w telewizji bo zawierają brzydkie słowa. Uwielbiam programy podobne do "Domowe przedszkole", ponieważ jest tam dużo mądrych wypowiedzi, a dzieci uczą się pisać literki. Programy takie jak "Ziarno też są fajne. Opowiadają w nim o Bogu. Dzieci uczą się o nim i w niego wierzą. Są tam też fajne piosenki.
Programy dla dzieci podobają mi się, ale jednak wolałabym, aby te, w których używane są brzydkie słowa usunąć z telewizji jak najszybciej! Z poważaniem,
Missy
(Tu wpisz swoje imię)
Jakby co ja tak nie uważam=D Ale skoro takie zadanie to można ściemnić xD
2 5 2