Odpowiedzi

2010-03-26T19:08:58+01:00
1. pogórze , 2. ręgiel dolny, 3. ręgiel górny, 4.kosodrzewina ( i dodatkowo później 4. hale , 5. turnie)
1 5 1
2010-03-26T19:10:24+01:00
1. Regiel górny
2. Regiel dolny
3. Kosodrzewina
4. Pogórze
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:15:19+01:00
1. pogórze
2. regiel dolny
3. regiel górny
4. kosodrzewina

(ewentualnie:
5. hale
6. turnie
7. warstwy śnieżne)

to jest dobrze bo robione z super encyklopedią
1 1 1