Ktoś może pisał współczesną nowelę????

Mam zaryz już jednej i ciąle ją zmieniam i nie wiem czy to dobre. . .

Opowiada o bliżniaczkach z których jedną pasjonował śpiew i chciała kontynuować swoją pasję a druga przeszkadzała jej w tym i póżniej też zaczeła śpiewać.Była zazdrosna bo mama poświęcała więcej czasu jej siostrze.

Może być?Czekam na opinie;)

2

Odpowiedzi

2010-03-26T19:12:13+01:00
Jak dla mnie to zapowiada się ciekawie:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:17:27+01:00
Pomysł jest bardzo dobry :) Mogłaby się jeszcze pojawić jakaś postać mężczyzny .
Więc jestem oczywiście za tym konceptem .