Odpowiedzi

2010-03-26T19:14:07+01:00
3/5* 10/17*34/39=6/17*34/39=2/6=1/3
6 1/2*4/13-8/15=13/2*4/13-8/15=2-8/15=1 7/15
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:16:42+01:00
3/5* 10/17*34/39=6/17*34/39=12/39=4/13


6 i 1/2*4/13-8/15=13/2 *4/13 -8/15=4 -8/15=3 i 15/15 -8/15=3 i 7/15

jkbc to ja skracałam co się dało:P



hey czy byś mógł/mogła zagłosować na te trzy zdjęcia(nie trzeba się tam logować ani nic)
http://www.nivea.pl/angelstar#/galeria/2267
http://www.nivea.pl/angelstar#/galeria/2268
http://www.nivea.pl/angelstar#/galeria/3182

z góry dzięki
1 2 1
2010-03-26T19:18:13+01:00
3/5* 10/17*34/39= 68/221
6 całych 1/2*4/13-8/15= 2 - 8/15 = 1cała 7/15
1 5 1